ثمة أمور كثيرة ,, تغتالنى ببطئ

بدايه

بدايه هذه ليست المره الاولى التى ادون فيها انا ادون منذ فتره ولى مدونه اخرى اكتب فيها وهى مدونه مشتركه بينى وبين صديقى وحبيب قلبى اسلام وهى مدونه ( انا وصاحبى ) http://anawesa7by.blogspot.com/ هذه المدونه الرائعه التى اخذتنى وبقوه الى عالم التدوين ويرجع الفضل فى هذا الى اخى اسلام فقد كان اسلام المشجع الاول لى على خوض تجربه التدوين .
اذا لماذا انشات مدونه اخرى ؟ طبعا انا لن اترك انا وصاحبى ساواصل هناك بل لعلى احن الى هناك اكثر لكن هناك مواضيع معينه احببت الا تفسد جو مدونتى الاخرى فجئت بها هنا كى تتقاتل بعيدا عن الهدوء هناك بعيدا عن مشاعر الحب التى تجمعنى باخى اسلام جئت بها هنا ولعلها تكون خطوه موفقه اتمنى ان تنال مدونتى رضاكم لكم منى كل الحب.
Comments on: "بدايه" (5)

  1. دواير said:

    أحب أكون أول حد يقول مبروك على المدونة الجديدة ويا رب تكون حاجة مختلفة مش مجرد تغيير مكان…….وإن شاء الله ربنا يوفقك إنك تعمل حاجة مفيدة بجد……..

  2. احمد بدراالدين said:

    شكرا اختى دواير على الزياره وشرف لى ان تكونى اول زوارىوان شاء الله تكون مختلفه تحياتى

  3. Anonymous said:

    ألف ألف مبرووووك … يا احمد عقبالي .. أنا بجد نفسي أدون على بلوجرالف الف مبروك … وان شاء الله تكون فاتحة خيرهشــــــــــــــــــــام

  4. نعكشة said:

    مبروووووكيا رب يجعلها في ميزان حسناتكمستنين القتال اللي بتقول عليه دة :Dدمت سالمسلامٌ عليك

  5. انا و صاحبى ( احمد ) said:

    هشوم حبيب قلبى شكرا على الزياره وايه يا عم عايزين نشوفك على بلوجر قريبا ان شاء الله نعكشهايه ده على طول كده تنورى المدونه يعنى حيبقى نور العمود ونورك ربنا يستروحتسمعى ضرب نار قريبا ان شاء الله

اترك رد

